Regulaminy
REGULAMIN ORGANIZACYJNY PEDIATRIA – KOBAMED sp. z o. o.
§ 1
Do zadań Poradni Pediatrycznej należy:
- ambulatoryjna, specjalistyczna opieka zdrowotna w zakresie pediatrii oraz neonatologii dla noworodków, niemowląt oraz dzieci do 18 rż. realizowana w KOBAMED PEDIATRIA SP. Z O. O Plac Zwycięstwa 11 32-005 Niepołomice w trybie ambulatoryjnym polegająca na badaniu (w tym USG) diagnozowaniu i leczeniu chorób we wszystkich wymienionych grupach wiekowych,
- leczenie ambulatoryjne chorób dzieci,
- badania profilaktyczne oraz kwalifikacja do szczepień ochronnych,
- współpraca z lekarzami podstawowej opieki zdrowotnej oraz lekarzami specjalistami w zakresie konsultacji i leczenia pacjentów wymagających szczególnego postępowania leczniczego;
- kierowanie pacjentów na leczenie stacjonarne w oddziałach szpitalnych i specjalistycznych ośrodkach leczniczych (referencyjnych, jeśli względy medyczne wymagają takiego postępowania);
- badanie diagnostyczne z analizą medyczną, interpretacja i współpraca z laboratoriami i pracowniami w celu realizacji świadczeń w zakresie niezbędnej i zleconej diagnostyki laboratoryjnej i obrazowej;
- orzekanie i opiniowanie o stanie zdrowia oraz współpraca z instytucjami i zakładami ubezpieczeniowymi w zakresie orzekania i opiniowania o stanie zdrowia osób ubezpieczonych,
- udzielenie pierwszej pomocy doraźnej,
- prowadzenie dokumentacji medycznej (załącznik do regulaminu),
- współdziałanie między poszczególnymi jednostkami oraz komórkami organizacyjnymi podmiotu leczniczego KOBAMED PEDIATRIA SP. Z O. O. zapewniające sprawność funkcjonowania podmiotu oraz kompleksowość, dostępność i należytą jakość udzielania świadczeń zdrowotnych,
- udzielania świadczeń zdrowotnych oraz postępowania zgodnie z przyjętym regulaminem podmiotu leczniczego i obowiązującymi w nim procedurami,
- współpracowania z innymi osobami lub podmiotami wskazanymi przez podmiot leczniczy KOBAMED PEDIATRIA SP. Z O. O. w celu prawidłowej realizacji świadczeń medycznych,
- stosowania cennika usług obowiązującego w podmiocie leczniczym KOBAMED PEDIATRIA SP. Z O. O.;
- dbanie o dobre imię i renomę podmiotu leczniczego KOBAMED PEDIATRIA SP. Z O. O.;
- dbanie o mienie podmiotu leczniczego KOBAMED PEDIATRIA SP. Z O. O., ze szczególnym uwzględnieniem mienia wykorzystywanego w celu realizacji świadczeń medycznych,
- przestrzegania obowiązujących przepisów bhp, przeciwpożarowych i sanitarno-epidemiologicznych, regulaminów wewnętrznych, zarządzeń, instrukcji, w tym procedur systemu jakości oraz innych przepisów porządkowych i organizacyjnych ustalonych i dostarczonych mu przez podmiot leczniczy KOBAMED PEDIATRIA SP. Z O. O.;
- poddawania się kontroli prowadzonej przez uprawnione służby i podmioty, w tym przez system audytów wewnętrznych podmiotu leczniczego KOBAMED PEDIATRIA SP. Z O. O.;
- aktualizowania wiedzy prawnej w zakresie regulacji związanych z wykonywaniem zawodu lekarza;
- wykonywania innych czynności wskazanych w indywidualnych umowach i regulaminie podmiotu leczniczego KOBAMED PEDIATRIA SP. Z O. O.
Do zadań Punktu Pobrań Materiałów do Badań należy:
- pobieranie materiału do badań diagnostycznych,
- wydawanie wyników w godzinach pracy Punktu,
- pomiary ciśnienia tętniczego krwi,
- wykonywanie szczepień oraz prowadzenie edukacji zdrowotnej,
- wykonywanie testów diagnostycznych w oparciu o zestawy i dostępną aparaturę przeznaczoną do wykonywania oznaczeń,
- identyfikacja czynników ryzyka oraz zagrożeń zdrowotnych u pacjentów,
- udzielenie pierwszej pomocy doraźnej,
- prowadzenie dokumentacji medycznej
Do zadań Pracowni USG należy:
- wykonywanie badań diagnostycznych w zakresie ultrasonografii i badań połączonych z pobraniem materiału komórkowego w trakcie biopsji cienkoigłowych,
- przekazanie pacjentowi informacji odnośnie prawidłowego przygotowania się do badań diagnostycznych USG,
- prowadzenie dokumentacji medycznej,
- dbanie o mienie podmiotu leczniczego KOBAMED PEDIATRIA SP. Z O. O., ze szczególnym uwzględnieniem mienia wykorzystywanego w celu realizacji świadczeń medycznych.
- Świadczenia zdrowotne udzielane są pacjentom w ramach funkcjonowania podmiotu leczniczego KOBAMED PEDIATRIA SP. Z O. O. w budynku przy ul. Placu Zwycięstwa 11 w Niepołomicach (miejsce udzielania świadczeń) oraz w współpracujących przychodniach.
§ 2
- Świadczenia w ramach podmiotu leczniczego KOBAMED PEDIATRIA SP. Z O. O. udzielane są w dni:
- Świadczenia są udzielane w dniu zgłoszenia lub w terminie uzgodnionym z pacjentem.
- Rejestracja pacjentów dokonywana jest na podstawie zgłoszenia: przez stronę internetową www.kobamed.pediatria.pl – całodobowo lub osobistego, telefonicznego pod numerem telefonu:
tel. 724 997 992 w dni:- poniedziałek
przychodnia, rejestracja 14:00 – 20:00
diagnostyka, badania 14:00 – 17:00 - środa, piątek
przychodnia, rejestracja 14:00 – 18:00
diagnostyka, badania 14:00 – 17:00 - wtorek, czwartek
przychodnia, rejestracja 8:30 – 20:00
diagnostyka, badania 8:30 – 12:30 - sobota
przychodnia, rejestracja 8:30 – 14:00
diagnostyka, badania 8:30 – 12:30
- Klient jest zobowiązany uiścić opłatę za usługę przed wizytą. Wyjątek stanowią zlecone badania, których rejestracja odbywa się w gabinecie lekarskim.
- W przypadku nieobecności na umówionej wizycie pacjentowi nie przysługuje zwrot opłaty za wizytę.
- W przypadku, gdy przychodnia nie jest w stanie wykonać danej usługi, z przyczyn wewnętrznych pacjentowi przysługuje prawo do przeniesienia wizyty lub zwrotu pieniędzy w wyniku jej odwołania.
- W przypadku, gdy przychodnia nie jest w stanie wykonać danej usługi przez działanie sił wyższych – niezależnych od przychodni, pacjentowi nie przysługuje zwrot opłaty za wizytę.
- poniedziałek
- Pacjent ma prawo do natychmiastowego uzyskania świadczeń zdrowotnych ze względu na zagrożenie życia.
- Świadczenia na rzecz pacjentów są wykonywane przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zgodnie ze specjalizacją określoną odrębnymi przepisami.
§ 3
Pacjent może korzystać z tzw. Pakietów abonamentowych rocznych “Kobamed Gold” oraz “Kobamed Premium”, których zakres działania określa Regulamin Abonamentów przedstawiony na stronie internetowej www.kobamed.pediatria.pl
§ 4
Regulaminy akcji promocyjnych przedstawiane są na stronie internetowej www.kobamed.pediatria.pl
KOBAMED PEDIATRIA SP. Z O. O. z siedzibą w Niepołomicach (32-005) przy Placu Zwycięstwa 11, wpisana pod numerem 000969779 do rejestru przedsiębiorców KRS, umożliwia nabycie usług Abonamentów rocznych (dalej jako: „Usługi”) na stronie internetowej dostępnej pod adresem: www.kobamed.pediatria.pl (dalej jako: „Sklep”)
Niniejszy regulamin określa zasady nabywania usług Abonamentów Rocznych o nazwach “Kobamed Gold” oraz “Kobamed Premium”.
Niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników Sklepu oraz określa zasady składania zamówień w Sklepie, zasady reklamacji oraz zasady zawierania umów na korzystanie z Usług.
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Informacja o Usługach zawierająca opis oraz cenę stanowią zaproszenie do zawarcia umowy na korzystanie z Usług zgodnie z art. 71 k.c.
- Informacja o Usługach zawierająca opis oraz cenę stanowią zaproszenie do zawarcia umowy na korzystanie z Usług zgodnie z art. 71 k.c.
- Nabycie Usług jest możliwe tylko przez osobę pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, posiadającą konto poczty elektronicznej, będącej rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka, które będzie korzystało z usług abonamentu (dalej jako: „Klient”)
- ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU I ZAWARCIE UMOWY
- Umowa na korzystanie z Usług Abonamentowych Kobamed Pediatria Sp. z o. o. (dalej jako: „Umowa”) zawierana jest pomiędzy Klientem a Kobamed Pediatria Sp. z o. o., przez którą świadczone są usługi jest zamieszczona na stronie www.kobamed.pediatria.pl oraz jest udostępniona do wglądu klientowi podczas zakupu.
- Umowa na korzystanie z Usług Abonamentowych Kobamed Pediatria Sp. z o. o. (dalej jako: „Umowa”) zawierana jest pomiędzy Klientem a Kobamed Pediatria Sp. z o. o., przez którą świadczone są usługi, jest zamieszczona na stronie www.kobamed.pediatria.pl oraz jest udostępniona do wglądu klientowi podczas zakupu.
- Warunkiem zawarcia Umowy jest zapoznanie się z Regulaminem oraz jego akceptacja przez Klienta oraz zaksięgowanie pierwszej przelanej opłaty na koncie bankowym Spółki. Sklep umożliwi Klientowi zapoznanie się z Regulaminem przy składaniu zamówienia.
- Sklep umożliwia nabycie Usługi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta na stronie Sklepu.
- Sklep przyjmuje zamówienia składane za pośrednictwem strony Sklepu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
- Klient składa zamówienie bez konieczności rejestracji (bez zakładania konta na stronie Sklepu).
- Warunkiem złożenia zamówienia przez Klienta jest prawidłowe i kompletne wypełnienie wszystkich danych wymaganych do realizacji zamówienia, tj. danych koniecznych do zawarcia Umowy oraz wystawienia faktury za Usługę.
- W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru pakietu medycznego Kobamed Gold lub Kobamed Premium (dalej jako: „Pakiet”), które są abonamentami rocznymi, oraz systemu opłat.
- Kliknięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” powoduje złożenie wiążącego zamówienia na zamówione usługi oraz jest równoznaczne z akceptacją obowiązku dokonania zapłaty ceny, o czym Klient zostaje poinformowany bezpośrednio przed zatwierdzeniem zamówienia.
- Kobamed Pediatria Sp. z o. o. potwierdza złożenie zamówienia poprzez przesłanie do Klienta potwierdzenia na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta przy składaniu zamówienia.
- momencie zaksięgowania płatności na koncie bankowym podanym do przelewu Kobamed Pediatria Sp. z o. o. przesyła potwierdzenie zapłaty oraz informację o aktywacji pakietu na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta przy składaniu zamówienia. Zawarcie Umowy następuje z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia zapłaty oraz informacji o aktywacji pakietu.
- Sklep jest uprawniony do odmowy przyjęcia zamówienia Klienta złożonego za pośrednictwem Sklepu jeżeli zamówienie jest niepełne lub istnieją co do niego jakiekolwiek wątpliwości.
- KORZYSTANIE Z USŁUGI
- Świadczenie Usług w ramach Pakietu zależy od terminu w jakim Klient wpłaci opłatę za dany okres rozliczeniowy, przy czym:
- jeżeli uiszczenie opłaty nastąpi do 25. dnia ostatniego miesiąca cyklu rozliczeniowego – aktywacja Pakietu tj. Możliwość korzystania z usług zawartych w Pakiecie, następuje w pierwszym dniu miesiąca następującego bezpośrednio po miesiącu, w którym została uiszczona opłata;
- jeżeli uiszczenie opłaty nastąpi w okresie od 26 dnia ostatniego miesiąca cyklu rozliczeniowego do ostatniego dnia tego miesiąca – następuje miesięczna przerwa w możliwości korzystania z usług abonamentu, która rozpoczyna się pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym została uiszczona opłata. W czasie zawieszenia klient przy korzystaniu z usług przychodni jest zobowiązany opłacić je zgodnie z cennikiem podstawowym na stronie internetowej www.kobamed.pediatria.pl
- Przy pierwszej opłacie abonamentowej,
- która nastąpi do 25. Dnia bieżącego miesiąca możliwość korzystania z usług zawartych w Pakiecie, następuje w pierwszym dniu miesiąca następującego bezpośrednio po miesiącu, w którym została uiszczona opłata.
- która nastąpi od 26. do ostatniego dnia bieżącego miesiąca – możliwość korzystania z usług zawartych w Pakiecie, następuje w drugim z kolei miesiącu następującym bezpośrednio po miesiącu w którym została uiszczona opłata.
- Wyjątkiem od powyższej reguły są akcje promocyjne określane w osobnych regulaminach.
- Opłatę abonamentową Zleceniobiorca będzie otrzymywał przelewem na konto bankowe o numerze podanym przy składaniu zamówienia, w mailu potwierdzającym jego złożenie oraz w umowie, w każdym cyklu rozliczeniowym z wyłączeniem miesięcy, w których usługa nie była aktywowana.
- Całość abonamentu obejmuje czas 12 miesięcy od momentu aktywacji pakietu, w których Abonent jest zobowiązany wnosić opłaty zgodne z powyższymi ustaleniami.
- Świadczenie Usług w ramach Pakietu zależy od terminu w jakim Klient wpłaci opłatę za dany okres rozliczeniowy, przy czym:
- CENA, METODA PŁATNOŚCI
- Na całkowity koszt uzyskania usług abonamentowych składają się:
- kwota podana przy wyborze sposobu regulowania płatności podczas składania zamówienia
- kwoty uiszczane każdorazowo jako dopłata wg cennika abonamentowego za wykonywane usługi. Cennik podany jest na stronie internetowej www.kobamed.pediatria.pl oraz w umowie, która jest udostępniona w trakcie składania zamówienia. Opłaty regulowane są przez klienta podczas rejestracji wizyt w formie online lub w przychodni.
- Abonent zobowiązuje się do opłaty abonamentowej w wysokości podanej w formularzu zamawiania abonamentu oraz w umowie.
- Opłatę abonamentową Zleceniobiorca będzie otrzymywał przelewem na konto bankowe o numerze: 25 1020 2892 0000 5902 0816 0659 w każdym cyklu rozliczeniowym o długości ustalonej w umowie, z wyłączeniem miesięcy w których usługa nie była aktywowana.
- Dokonanie pierwszej płatności jest warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji.
- W celu zachowania ciągłości korzystania z usług abonamentowych:
- Przy wyborze systemu opłat miesięcznych klient, po dokonaniu pierwszej płatności, zobowiązuje się uiszczać opłatę miesięczną w wysokości podanej dla danego pakietu, w każdym miesiącu przez okres 12 mies. od aktywacji pakietu. Dokonując płatności od 1. do 25. dnia ostatniego miesiąca danego okresu rozliczeniowego.
- Przy wyborze systemu opłat kwartalnych klient, po dokonaniu pierwszej płatności, zobowiązuje się uiszczać opłatę kwartalną w wysokości podanej dla danego pakietu, w każdym kwartale przez okres 12 mies. od aktywacji pakietu. Dokonując płatności od 1. do 25. dnia ostatniego miesiąca danego okresu rozliczeniowego.
- Przy wyborze systemu opłat półrocznych klient, po dokonaniu pierwszej płatności, zobowiązuje się dokonać opłaty półrocznej w wysokości podanej dla danego pakietu do 25. dnia 6. miesiąca od aktywacji pakietu.
- Przy wyborze systemu opłaty rocznej klient, po dokonaniu pierwszej płatności w wysokości podanej dla danego pakietu, w miesiącu poprzedzającym miesiąc w którym pakiet zostanie aktywowany, nie jest zobowiązany do kolejnych opłat cyklicznych z tytułu abonamentu. Z wyłączeniem opłat za wizyty i usługi, podanych w cenniku abonamentowym oraz w cenniku podstawowym w ramach usług, których nie obejmuje abonament.
- W celu uzyskania usług, których nie obejmuje pakiet Kobamed Gold lub Kobamed Premium klient jest zobowiązany zapłacić cenę wyznaczoną przez cennik podstawowy zamieszczony na stronie internetowej Kobamed Pediatria Sp. Z o. o.
- Faktura za opłaty abonamentowe jest przesyłana w formie mailowej na podany przez Klienta adres mailowy.
- Na całkowity koszt uzyskania usług abonamentowych składają się:
- REKLAMACJE USŁUG
- Każda Usługa może być reklamowana z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady, stanowiące o jej niezgodności z zawartą Umową.
- Reklamację dotyczącą kwestii medycznych i zasad wykonania Świadczeń Zdrowotnych oraz kwestii niemedycznych, można zgłosić do Kobamed Pediatria Sp. z o. o. kierując ją na adres: pediatria.kobamed@gmail.com oraz telefonicznie 724 997 992.
- Proces reklamacyjny nie zwalnia Klienta z obowiązku terminowego uiszczania Opłat abonamentowyc
- Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e-mail, chyba że reklamujący zażąda otrzymania odpowiedzi na reklamację na innym trwałym nośniku.
- Dla prawidłowego i szybkiego przebiegu spraw sugeruje się, aby każda reklamacja zawierała następujące informacje: dane osoby, której reklamacja dotyczy (imię i nazwisko, numer karty lub data urodzenia, nazwę Pakietu przysługującego Klientowi, adres pocztowy lub elektroniczny, na jaki trafić ma odpowiedź), opis przedmiotu reklamacji i okoliczności jej złożenia (data, miejsce) oraz treść uwag przekazanych przez składającego reklamację, dane osoby składającej reklamację jeśli nie jest nią osoba, której reklamacja dotyczy, datę i podpis reklamującego Klienta (w przypadku reklamacji składanej w formie pisemnej).
- Jeśli osoba składająca reklamację nie jest uprawniona do uzyskania informacji, jakie zawarte być powinny w odpowiedzi (np. reklamacja nie dotyczy jej bezpośrednio a zawarte w wyjaśnieniach informacje mają charakter medyczny) – osoba składająca reklamację otrzymuje odpowiedź opisującą tryb postępowania oraz fakt i termin rozpatrzenia sprawy, zaś informacje o charakterze medycznym mogą być przekazane tylko osobie, której reklamacja dotyczy.
- Odpowiedź na reklamację nie dotyczącą spraw medycznych udzielana jest w terminie do 30 dni od dnia przyjęcia reklamacji, odpowiedź na reklamacje medyczne – w terminie do 15 dni od dnia przyjęcia skargi. W przypadkach, gdy wyjaśnianie reklamacji lub podjęcie decyzji nie jest możliwe w takim terminie – udzielana jest odpowiedź zawierająca informacje o stanowisku podmiotu rozpatrującego reklamację na dzień udzielenia odpowiedzi, z ewentualną prośbą o wydłużenie terminu na udzielenie reklamacji.
- ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, pod rygorem nieważności, powinno zostać złożone na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres mailowy: pediatria.kobamed@gmail.com. Do zachowania terminu złożenia oświadczenia wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku rozwiązania umowy klient nie jest zobowiązany do uregulowania pozostałych w danym okresie rozliczeniowym (12 mies. od aktywacji pakietu) opłat.
- W przypadku braku opłaty usługi abonamentowe umowa abonamentowa zostaje zerwana, a klient przy następnym korzystaniu z usługi jest zobowiązany opłacić ją w wysokości wyznaczonej przez cennik podstawowy, który znajduje się na stronie internetowej www.kobamed.pediatria.pl
- W wypadku gdy Klient nie złożył przy zawarciu Umowy oświadczenia o zażądaniu wykonania Usługi przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy i Klient zażąda od Kobamed Pediatria Sp. z o. o. wykonania Usługi w ramach nabytego Pakietu przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i skorzysta ze Świadczeń Zdrowotnych przed upływem w/w okresu na odstąpienie od Umowy, a następnie Klient od Umowy odstąpi w trybie określonym powyżej, Klient zobowiązany jest do zapłaty za te Usługi na rzecz Kobamed Pediatria Sp. z o. o. wynagrodzenia w wysokości ustalonej dla tej Usługi.
- W wypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o zażądaniu wykonania Usługi przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, które stanowi załącznik do Umowy, Klient traci prawo do odstąpienia od Umowy,po rozpoczęciu korzystania z Usługi, tj. z chwilą skorzystania przez Klienta z Usługi /wykonania jej przez Kobamed Pediatria Sp. z o. o. (jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy).
- ZERWANIE UMOWY
- W przypadku braku uregulowania opłaty w określonym przez umowę terminie umowa zostaje zerwana ze skutkiem natychmiastowym.
- Klient przy zerwaniu umowy jest zobowiązany do bezwarunkowego uregulowania kwoty w wysokości 6-krotnego abonamentu miesięcznego.
Niniejszy Regulamin określa zasady działania akcji promocyjnej o nazwie “Biały tydzień”, która zostanie ogłoszona 04.08.2022r. I zakończy się 12.08.2022r. o godz. 12:00.
§ 2
W czasie promocji (04.08.2022 – 12.08.2022 godz. 12:00) jest możliwy zakup abonamentów na zasadach określonych poniżej.
§ 3
Zamówiony abonament będzie aktywowany 16.08.2022r., czyli w dniu otwarcia przychodni. Od tego dnia będzie można korzystać z usług abonamentowych na zasadach opisanych w Regulaminie Abonamentów, dostępnym na stronie internetowej www.kobamed.pediatria.pl
§ 4
Cena promocyjna abonamentu będzie wynosić odpowiednio:
- Za miesiąc Sierpień 2022r.:
- Kobamed Gold – 35,55zł
- Kobamed Premium – 44,55zł
- Każda kolejna opłata za wybrany cykl rozliczeniowy:
- Roczny Gold – 853,20zł
- Roczny Premium – 1069,20zł
- Półroczny Gold – 426,60zł
- Półroczny Premium – 534,60zł
- Kwartalny Gold – 213,30zł
- Kwartalny Premium – 267,30zł
- Miesięczny Gold – 71,10zł
- Miesięczny Premium – 89,10zł
§ 5
Promocja obowiązuje jedynie klientów, których opłata abonamentowa wpłynie na konto Kobamed Pediatria Sp. z. o. o. w terminie 12.08.2022r. Do godz. 12:00.
§ 6
Rabaty nie sumują się. W przypadku, gdy abonament promocyjny jest kolejnym abonamentem dla kolejnego dziecka w naszej przychodni opłaty są zgodne z podanymi powyżej kwotami.
§ 7
Umowa zawarta w okresie promocji obejmuje okres 12 miesięcy oraz czas 16.08–31.08.